nagyon köszönjük!

2010. május 15., szombat

Kedves ABBI tagok!

Nagyon köszönjük minden ifitagnak a közreműködését a cikkek megírásában: ötletekkel, írásokkal, képekkel, stb.
Ma elküldtem Napsugárnak az anyagot. Köszönöm azoknak is, akik kicsit késve küldték el, de elküldték. Akik meg pontosak voltak, azok pirospontot kapnak:).

Tehát, benne leszünk a Mustármagban nemsokára. Majd figyeljétek a Mustármag blogját, ahol a júniusi ajánlóban benne leszünk. Majd értesítünk itt a blogon is erről.

Kellemes napot mindenkinek!

az ifi vezetősége

U.I nemsokára majd itt is publikálom azokat az anyagokat, amik a Mustármagba is megjelentek. Perszem miután kiosztották az új számot, hogy addig is maradjon meglepetés:). Kriszta

4 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

voltak olyanok, akik már az első héten elküldték a cikket: pl. Erika.

Köszönjük az ilyen gyors aktivitást!:D

Erika írta...

en lettem volna az elso? :D pedig vegig azt hittem tttttttul keso;) nah de jo h megkaptad mindenkitol a dolgokat;)

Reny írta...

hát én sejtem, hogy utolsó voltam:p Na,de utolsókbol elsők lesznek:D:D :p Várom, hogy olvassam majd a Mustármagban:D Hálás vagyok Istennek, hogy adott ilyen lehetőséget és mi is részesei lehetünk:D

Borzási A. Kriszta írta...

Reny, nem voltál utolsó:):):)

időben küldted el, ahogy megbeszéltük:)