szavazás eredménye 2.

2010. május 25., kedd


Köszönöm annak a 30személynek, aki kifejtette őszintén véleményét azzal kapcsolatosan, hogy miből szeretne többet látni itt a blogon. A dobogós kritériumok:):

1. több képet (17%): igyekszünk több képet készíteni ifiórákról, vasárnapi alkalmakról, szolgálatokról, misszióútról, stb. Megpróbálom teljesíteni, ha ez igényeltetik, ebben kérem még az ABBI tagok segítségét, hogy amikor csak lehet készítsünk képeket, és akkor majd elküldhetitek nekem, hogy felrakjam a blogra. Erika, te szoktál még gyakran fényképezkedni, rád is számítok. Reny, meg persze rád is!:)

2. több videót (11%): hát, én elég kevésszer járkálok a YouTube-on, ahol különböző értelmes videókat lehet megnézni, de akinek megtetszik egy videó, s úgy gondolja, hogy hasznos lehet itt a blogon az olvasók számára is, kérem, bátran küldje el a linket, hogy feltehessem. Itt is számítok az ifitagokra: Henire, Rolira, Zsoltra, akik ifiórákon is szoktak jó videókat mutatni, melyből sokat lehet tanulni.

3. több beszámolót (11%): én eddig is igyekeztem minden olyan dologról beszámolni, ami az ifjúságunkat érintette. Most, hogy következik a nyár, és mindenki el lesz foglalva, el lesz utazva, lehet, hogy nem lesz annyi beszámoló. De még gondolkozom, hogyan lehetne ezt valahogy kipótolni!

S a többi javaslathoz is jöttek szavazatok, pl. a bizonyságtevéshez, meg, hogy legyenek sűrűbben bejegyzések, stb. Ti is ajánljatok, hogy miket lehetne itt közzétenni, kérlek! Segítsetek! Az én időm nagyon kezd szűkössé válni a közelgő érettségi miatt. Ezért kérem még inkább a segítségeteket. Jó?:)

u.i. a kép nekem összefogást sugall. azért is raktam ezt most, szemléltetőleg. meg aztán úgyis azt szavaztátok, hogy több képet szeretnétek:D

1 megjegyzés:

Erika írta...

koszi a bizalmat fenykep ugyben;)