Gratulálunk

2010. október 10., vasárnap

E bejegyzés által is szeretnénk gratulálni a mi ABBI-s Szűcs Reninknek és jegyesének Sipos Tamásnak, eljegyzésük alkalmával.

"Titeket pedig gyarapítson az Úr, és tegyen bőségesekké az egymás iránt és mindenki iránt való szeretetben, a milyenek vagyunk mi is ti irántatok."

1 Thessalónika 3:12

Hálát adunk az Úrnak, hogy egymáshoz vezette útaitokat, és így betöltve az Ő akaratát, mostmár jegyben járhattok.
Áldjon meg benneteket Mennyei Atyánk szeretetével, kegyelmével és bölcsességével!

Szeretettel,
az ABBI

5 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Isten áldjon Titeket, Reny és Tomi:)! Gratulálok!

Borzási A. Kriszta írta...

én is, én is sok boldog percet kívánok nektek, együtt!
ó, reni, olyan jó lehet most neked, örülök nagyon!
puszi

Berni* írta...

Nagyon örülök, hogy én is a gyülekezetttel és veletek együtt ünnepelhettem, és veletek együtt örülhettem!
Igazán megható alkalom volt!
Kívánok nektek szép jegyességi időszakot!
:)

Reny írta...

Jaaajjj dejo:D Ez egy nagyon klassz meglepi! Koszonjuk szepen ABBI!:) Jol esik minden koszontes es jokivansag:D
>:D<

Borzási A. Kriszta írta...

aztán majd kérünk szépen ide is egy aktuális eljegyzési fotót :D