Dániel

2009. november 20., péntek


Sziasztok! Először is Szűcs Dániel vagyok, de szólíthattok Daninak. Még egyelőre „másodéves licista” vagyok, közgazdaság szakon. Ha minden jól megy addig, és ha majd ISTEN megsegít, akkor be is fejezem a licit is 2 éven belül. És hála az Úrnak, hogy már közel 2 éve a gyermeke vagyok, befogadtam a szívembe, majd egy táborban „újból” megtértem, és akkor (szószerint) úgy éreztem, hogy a szívem megkönnyebbült, és ennek nagyon örülök... Ha majd eljön az ideje, akkor majd egyetemre is szeretnék menni: vagy menedzsment, vagy közgáz egyetemre. Szóval ezt a szakot szeretném folytatni. Egyik nagy álmom az, hogy egy szép nap menedzser legyek édesapám cégjénél:D Hobbiaim a szokásosak: internet, zenehallgatás, éjszakázás a számítógép előtt (mint most:P), focizás, sportolás.

0 megjegyzés: