Gabi

2009. november 24., kedd


Sziasztok:)
Hát, hogy is kezdjem: Kürti Gabi a nevem (hogy írjak egy olyan információt, ami biztos hiteles :P ). Kolozsváron vagyok eggggyetemista, s anyukám küldi fel a "zakuszkásborkányokat" (elméletileg még van 3 évem, de idén is végezni fogok;) )....mivel itt tartózkodom, ezért évközben nincsen identitásom, hisz nem rendelkezek "flotant-al" :))
No de a lényeg az, hogy szeretem az "intelligens vicceket":)), s feltalálom magam akár otthon (ahová az admin nem akarja, hogy gyakran menjek...:P :)), akár itt. Úgy érzem, hogy a mostani időintervallumban azt kell megtanuljam, hogy lehet Istent őszintén, szívvel, s ÉSSZEL, vagyis nem megszokásból, hagyományok miatt követni, vele kapcsolatban lenni. Úgy érzem, hogy Isten dolgozik rajtam, hogy kialakuljon egy 100%-osan őszinte kapcsolatom vele, amiben már a megszokottságok helyét átveszik a meggyőződések (de sok munkája van még). A negatívum az életemben az, hogy talán sosem voltam ennyire hajlamos a kényelemre, s arra, hogy a könnyebbik utat válasszam... Mindenkinek kívánom, hogy harcoljunk többet :)

u.i. Klassz ötlet, ez a widgeo-s alkalmazás....Nah ......ÁMEN!

8 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

Hiányzol, Gabi, gyere haza!:P
Látod, én akarom, hogy hazagyere, még itt is felvállaltam mindenki előtt...:)
Egybéként a widgeo-s valamivel kapcsolatban, ha azt írja ki, hogy Kolozsvárról látogatott erre az oldalra valaki, akkor tudhatjuk, hogy az te vagy?:)
Ó, köszi, köszi, megtisztelő...:D

Borzási A. Kriszta írta...

Kedves lányok, nem kell félreérteni a fenti hozzászólást, én csak az unokatestvére vagyok az illető Gabinak:P

Reny írta...

:)))))hát csakis egy ilyen bemutatkozást vártam gabitol:)) ez felért egy innnntellllligens viccel:p:p

Reny írta...

...ja, már nem azéé, deeee EZ MEG MIEN KÉP GABI???:)) miótá állsz te két emberből?:p

Reny írta...

jaj áldás.....miFFFFéle kép:))))

Ilyés Zizi és Tibor írta...

micsoda szoveg Gabi :P...dobom el magam:))

Borzási A. Kriszta írta...

Na nézz oda, már 7 kommented van, Gabi! Csúúúúúúúúcs:))

gabi írta...

...nah hat meg a 30 hozzaszolas / honap nincs meg addig nem is megyek ifjusagira :P jah 1 ebkent fontos az alazat!!!