Tomi

2009. november 15., vasárnap


Kürti Tomi vagyok (és nem Tamás :P). Suliba járok, ugyanabba, mint amelyikbe sokan mások az ifibőlJ. Szeretek mindig aktív lenni, akármit tenni, nagyon nem szeretem mikor unatkozom. Szabadidőmben szeretek filmet nézni, és sportolni, több ízben is. Közülük a focit szeretem legjobban, akármikor el tudok beszélgetni róla, és megnézni egy meccset (tv-ben, de akár élőben is). Sokan mondják, hogy az agyamra ment már:P. Fontosak számomra a barátaim, mindig szakítok rájuk időt (amiből van elég:D ). Új kapcsolatokra is nyitott szoktam lenni, szeretek új embereket megismerni. Amit legfontosabb tudni rólam,hogy én is Isten egyik ,,kölyke” vagyokJ. Kérem Isten akaratát a jövőmre nézve, és szeretnék komolyabb, élőbb kapcsolatot ápolni Istennel, és megállni a mindennapi próbákban.

2 megjegyzés:

Ferencz Adél írta...

Tamás az aktív:))

Tomi írta...

nem Tamas:P!!!!