Levél Angliából:):):)

2010. január 8., péntek

Levél ABBI-nak :)

Innen Oxfordból írok Nektek, ahol olyan tapasztalatokat élhettem meg, melyekről álmodni sem mertem, tudtam. Nem mertem örülni az életnek, mert annyira foglalt voltam egyebekkel. Itt nem merek szomorkodni, zúgolódni, mert Isten olyan dolgokat láttat meg velem, melyekről mit sem tudtam eddig.
A családról, melyben élek és dolgozom elmondhatom, hogy nagyon kedvesek és segitőkészek. Imáimban hordom őket, és az a vágyam hogy áldás lehessek számukra ittlétem alatt. Nagyon megszerettem őket.
Nagyon nehéz számomra az angol nyelv tanulása (mindig is az volt), s valószinü, hogy ha nem sikerül rövidesen, örömmel hazatérek.
A gyülekezet melybe járok a Headington Baptist Church, melynek web cimét megadom, hogy belekukkanthassatok az itteni gyülekezet életébe.- www.hbc-oxford.org.uk -
Barátaimmal rendszeresen járunk „The Globe Cafe”-ba, ahol fiatalok találkoznak, ismerkednek, kávé, tea meg süti mellett, majd Angliáról hallhatunk előadásokat. Sokan úgy járnak ide, hogy a neten találnak rá, de legtöbben barátaikon keresztül. Kérlek imádkozzatok ti is azokért a fiatalokért, akik még nem ismerik az Urat. Ezekbe az előadásokba igyekeznek beleszőni bibliaverseket, illetve Istenre mutatni. Áldozatkész szolgálatot végeznek testvéreink. Minden kedden találkozunk és angolul társalgunk, nagyon sok nemzetiségű fiatal jár ide a St Andrew’s Church-be. Lásd - www.globecafeoxford.org.uk -
A legfontosabb amit ez idő alatt megtanultam az, hogy barátainkat nagyon meg kell becsülni (megtapasztaltam új barátaimon keresztül), mert a szeretet, öröm, békesség, türelem, szivesség, jóság, hűség, szelidség és mértékletesség Gyümölcsét a Szentlélek termi bennük, és nekem is ezt kell tennem.
Örömmel értesülök a blogon keresztül mindarról ami otthon történik veletek; ezen sorok befejeztével hadd köszöntselek benneteket ez új évben a Zsid.12:1-el: „Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek akkora fellege vesz körül, tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a bennünket megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg, az előttünk levő pályát.”
Testvéri szeretettel, Anditól:)

3 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

Köszönjük, hogy gondoltál ránk:) így is.

Erika írta...

minden jot Andrea, sikerulni fog az angolt megtanulni... en hiszem es ezert imadkozom... ugye tudod?

Reny írta...

örülök Andi, hogy jól vagy és tapasztalod Isten szeretetét! De azért várunk haza!! :D