Beszéljük meg!

2010. június 5., szombat


Már régebb láttam ezt a videót, Az első vidám vasárnap című éneket, egy táncbemutatóval. A Hit Gyülekezetének egy nagyobb csoportja adta elő a Hősök terén.

Több véleményt hallottam már róla, ezért gondoltam, hogy indítok egy újabb közvélemény-kutatást. Kíváncsi vagyok, nektek mi a véleményetek erről, őszintén. Szeretnék nyitott lenni én is bármilyen véleményre. Nagyon sok minden van ebben a videóban, amelyet mi is "eltanulhatunk", van olyan is, amit meg kell fontolnunk jobban a Biblia fényében.

Ez a videó és ez a bejegyzés nem beszél senki ellen, ne vegye senki sem magára. Valóban, szeretettel fejezzük ki véleményünket, kommentben is lehet, vagy a bal oldali közvélemény-kutatásban. Ne ítéljük EL a videót, inkább ítéljük MEG, hogy mit lehetne tanulni belőle! Ez a bejegyzés lényege:).

3 megjegyzés:

frici írta...

a techno nem a kedvenc stilusom, de a szoveg nagyon inspiralt, klasz, megy a ter hangulataval. ami a tancot illeti, nem az en dicsoitesi formam, de ez nem azt jelenti hogy nem helyes! :)

Gabi írta...

haat....mivel felhivas volt, en is elmondom a velemenyem....
Nagyon szep eloadas!!! Ahoz kepest mennyi embert mozgat meg profi a koreografia.
De ha arrol beszelunk, hogy lelkiseg...hat oszinten...latszik, hogy sok proba van benne, s igy veszit a spontan mivoltabol, igy nem hinnem, hogy tudnam maskent tekinteni, mint egy eloadast.S oszinten a szoveg ritmikaja, meg a rim kicsit eroltetnek tunik....ha az a cel, hogy a szoveg fogja meg az embereket.
A masik, ez tenleg szubjektiv, de egy kicsit feltuno az, hogy a szoveg inkabb a "foldi elet" megvaltoztatasat celozza meg(Magyarorszag, ervenyesulesi gondok az eletben), s nem az emberek valos problemaira ad igazi megoldast(Jezus).
Remelem nem a missziozas volt celkent kituzve. Avval valamennyire egyetertenek, hogy lenyegeben ki akart lepni ezzel az eloadassal a "nep" ele, hogy tudjanak rolluk az emberek(habar eddig is elegge sok informacio volt rolluk).
Az biztos, hogy batorsagot tanulhatunk tolluk, abban, hogy egyaltalan ne legyen idegen szamunkra, hogy Istent, Jezust nevezzuk meg eletunk fo ertelmenek, olyanok elott, akik korulottunk elnek, de nem testkozelbe, hogy lathassak gyakorlatban is ezt...

Borzási A. Kriszta írta...

Köszönöm én is az értékes válaszokat.
Az én véleményem:
Nekem tetszik a videó, főleg az, hogy lendületes ez az ének, fiatalos, stb. Szoktam hallgatni még itthon is, néha. A másik része, amint ti is említettétek az előadásmód, hát nem tudom, de szerintem itt kicsit a reklámon volt a hangsúly, a szövege túl laza szerintem (még akkor is ha a világiak felé szól), a tánccal pedig szerintem elvették az egésznek a lényegét, mert itt az embereknek, akik látták ezt az marad meg, hogy: nicsak, milyen aranyosak ezek a hitesek, ők is jól tudják zenére rázni magukat. Nincs a középpontban eléggé a LÉNYEG.
S ahogy az egyik kommentelő meg is jegyezte a videó után, hogy nagyon szépek a lányok, akik táncoltak, stb.:). Hát, innen is látszik, hogy elvesztették a LÉNYEGET a produkcióval. Tanulni mindenképpen lehet és kell. Ők megpróbáltak kimozdulni a négy fal közül, s megnyílni a világiak felé. Mi is kéne valahogy másképpen tegyük talán (nem azt mondom, hogy így), de valamilyen ötletesebb formában, hogy elérjük a mai fiatalokat, stb.
Legfőképpen ez magamnak a tanulság. Aki még hiányosságát érzi ebben, annak is szól ez a felszólítás és tanulság.