újabb infók a Hargitai Táborral kapcsolatosan

2010. június 2., szerda

Üzeneteztünk Kulcsár Johannával a tegnap, és a következőket tudtam meg:

  • én elküldtem neki a listát azoknak a neveivel, akik szeretnének jönni táborozni, de ők majd kérnek egy végleges listát is majd, mikor már közeledik az a júliusi dátum... azért is kérnek még egyet, mert a tegnap elküldött listán voltak olyanok, akik kérdőjellel voltak beírva.
  • az előleget minél hamarabb le kéne adni: 50lej. Kérlek szépen, adjátok le nekem, minél hamarabb...
  • ugyanígy a jelentkezési íveket is. Én ki fogok nyomtatni mindenkinek egyet vasárnapig (megpróbálom), s akkor jövő szerdán az előleggel együtt kérlek hozzátok el a gyülibe, mert én jövő hét péntekén majd leadom Borzási Dávidnak vagy Kingának, akik majd eljuttatják Borzási Gyuszi bácsinak, a Táborba.
Tehát, kérlek szeretettel titeket, hogy ne felejtsétek el. Úgy gondolom, hogy itt a blogon minden eléggé érthetően szerepel, szerintem nem kell elmondani kétszer:), ugye?

Szóval, vasárnap viszem a jelentkezési íveket, jövő szerdára pedig szeretném azokat visszakapni kitöltve, természetesen az előleggel együtt, ami 50lej.
Köszönöm, hogy nem fogjátok elfelejteni!

U.I. Kérem mindazokat, akik úgy jelezték nekem, hogy még nem 100%, hogy eljönnének, azok is jövő szerdáig mondják meg biztosan, hogy úgy küldjük el az íveket. Aki jövő szerda után valamikor mégis meggondolja magát, és úgy dönt, hogy jönne a Táborba, az majd saját magának elrendezi a szállást meg mindent Kulcsár Johannánál és Borzási Gyuszi bácsinál.

0 megjegyzés: