Lee Wisdom és egy amerikai csoport

2010. június 26., szombat





volt a vendégünk a mai ifiórán.

"Hát nem tudod-é és nem hallottad-é, hogy örökkévaló Isten az Úr, a ki teremté a föld határait? nem fárad és nem lankad el; végére mehetetlen bölcsesége!
Erőt ad a megfáradottnak, és az erőtlen erejét megsokasítja.
Elfáradnak az ifjak és meglankadnak, megtántorodnak a legkülönbek is;
De a kik az Úrban bíznak, erejök megújul, szárnyra kelnek, mint a saskeselyűk, futnak és nem lankadnak meg, járnak és nem fáradnak el!"
Ézsaiás 40: 28-31

5 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

nekem nagyon sokat jelentett ez az igevers, mert fizikailag is kicsit gyengébben érzem magam, ezért kértem erőt az Úrtól az imámban is, főleg a jövő hétre. de itt az ígéret, a megújult erőben bízom!

Zsolt Szűcs írta...

kinek, hogy tetszett????

Névtelen írta...

Nekem nagyon tetszett...

Erika írta...

engem is sokmindenben megerositett a tegnapi ifiora, nagyon aldasos alkalom volt.

Berni írta...

Nekem az tetszett, hogy megérthettem, hogy Istennek olyan hatalmas az ereje, hogy azt mi fel sem foghatjuk. Az emberi ész nem képes ezt felfogni!