remember

2010. június 3., csütörtök

Renitől kaptam ezt a képet a tegnap, nagyon köszönöm! Megéri jól megnézni a képet, ki hányat ismer fel a gyermekek közül?:) Na jó, Garai Éva nénit gondolom mindenki felismeri :P.

De vannak ott még egy páran, akiket könnyű felismerni: H. Timi, H. Andi, Reni, Gabi, stb. Na, aki szeretne, játszhat, ki hányat ismer fel a képen? Úgy éri a játék, hogy meg kell mondani a személy nevét és hogy hol áll...:D

ÉS ITT VAN MÉG EGY LINK:
Gabi küldte kattints ide... Jó nézelődést!

14 megjegyzés:

ABBI írta...

na, én keveset ismertem fel eddig, de főleg azoknak a válaszát várjuk, akik ebbe a generációba tartoznak, pl. Reni, Erika, Zsolt, Gabi, Andi, Iza, Edu, stb.


Reni, majd elárulhatod a megfejtést:)

Borzási A. Kriszta írta...

az előbbi kommentelő én voltam, Kriszta:)

Gabi írta...

:)) EZ JOOOOO:d
Na lassuk csak ...
Hatso sor(ballrol): Torkos Laci, Simo Laci, ?, ?, Harcsa Andi, ?, Szucs Devi, Kurti Samu, Buzas Pityu, (annyira a nyelvemen van, de nem ugrik be:P , magyarorszagon laknak, s o a kisebbik gyerek a csaladba....),?
Masodik sorbol csak: Horvat Timi(jobb3), Frigyes (bal 3), Eunika(bal 2), Reni (bal 1) ugrik be.
Also sor: Szeri Misi(bal 3), Zsolt(bal 4)

Hat szegyenemre csak ennyi ugrik be, mondjuk foleg zoomolva az arcok mar nem olyan tisztak

Gabi írta...

megvan a kerdojeles:D.....Csoka Feri:D

Gabi írta...

na de ha tenleg nosztalgiazni szeretnetek, akkor .....http://picasaweb.google.com/bapticup/RagiSzepIdokNosztalgiaD#..... legyen egy fokkal nehezebb, igaz , hogy nagyjabol nem a mi generacionk, de a gyulekezetunkhoz nagyon is koze van.....s megmosojogtato:)).....kriszta be is importalhatod, ha jo az otlet, vagyis ha ezt a nosztalgiazast celnak tuztetek ki, ha nem, akkor jo igy csak a megjegyzesben a link;)

Erika írta...

en nem vagyok kerem szepen a kepen de ha lesz idom eloszedem a kepet en is es mindegyiket megmondom;)

Zsolt Szűcs írta...

az csoka tihamer nem feri:)) es amugy te, gabi gyanusan kozel allsz timihez... nezzetek csak a kezuket:-?

Borzási A. Kriszta írta...

na, nem gondoltam volna, hogy ez a játék ilyen jól fog itt menni...
Gabi, eddig te vagy a legjobb, de majd jön Reni, aztán ő mond többet, lehet :P

ABBI írta...

:)) haha, a Gabi linkjén, a harmadik képen ott vagyunk mi is, a kisebb generáció... jaj de jó, hogy feltetted, gabi, derüljünk mi is egy kicsit:P

Berni írta...

De jók ezek a képek! Én is megtaláltam magam az egyik képen :)
De én mégsem állhatok neki felsorolni azokat akiket ismerek, mivel elég sok mindenkit nem ismeretem fel. De ti igazán sokat változtatok :)

Névtelen írta...

Én nem lehettem ott, csak ha Ottót is felfedezitek...elválaszthatatlanok voltunk akkor:))

K.Eunika

Borzási A. Kriszta írta...

:))

Reny írta...

:)))) szoooval feltetted. Hat tenyleg jo kep...ahogy mindenki hunyorit a nep miatt:)) Gabi kb felsorolta amiket en is tudok... Meg amit tudok, Pap Ella(hatso sor,balrol a harmadik, Frici mellet) es Ella mellett meg talan Ambrus Krisztina (?), es Frici elott aki gugul rpzsaszinbe o Torkos Heni(a kisszentmiklosi gyulibol). Te, milyen hires lett ez a Frici....minden lany korulotte van:)))))

Reny írta...

nap* miatt:p
es rozsaszinbe* :p